amic-prieten-iubit-amant

Martie 20, 2009

Tocmai ce mi-am facut si eu blog (sa intru in randul lumii) si , avand o multime de spus inainte de a mi-l face si fooooarte putine dupa, un prieten (in viziunea mea) a avut amabilitatea de a-mi servi „materialul” pe tava.

Asadar,

amic-prieten-iubit-amant (amant – cuvant „urat”, personaj masculin cu care faci you know what … – citez prietenul … )

Eu am avut mult timp defectul de a face confuzii intre acesti termeni, recunosc. Nu stiam sa fac diferenta intre amici si prieteni. Sa fie clar de la inceput- ma refer strict la barbati. De multe ori amicii imi erau prieteni si prietenii nu-mi mai erau nici macar amici. Si asta fara sa-mi dau seama. Ma trezeam  pur si simplu ca au fost avansati sau , dimpotriva, ca au fost retrogradati. Iubitii, de cele mai multe ori, mi-au fost doar amici candva si niciodata prieteni….. nu pot sa-mi explic fenomenul.

Pentru mine amicul este tipul cu care ma pup repede pe obraji cand ajung in Salsa (sa zicem), stiu cum il cheama (numai prenumele), il am poate in lista de messenger, il am poate si-n agenda de telefon, vorbim ocazional, glumim, radem…. Amicului nu-i pot spune ce ma doare, ce-am visat azi-noapte, ca nu am bani, ca ma simt rau si mai ales de ce ma simt rau….

Prietenul este cel care se afla langa mine cand am nevoie, care fara sa vrea nimic de la mine ma suna si ma intreaba ce mai fac, cand sunt suparata stie -oricata incapatanare as avea eu sa nu recunosc asta, este interesat de ce boacane am mai facut, ma trage de urechi cand o iau pe aratura. Lui, da, ii pot spune ce ma doare, pe cine am visat azi-noapte, ca sunt Lefter Popescu si muuuuulte altele. Tot ce-mi trece prin cap. Am putini prieteni.

Iubitul – pentru mine este mai mult decat prieten. Aici intervine deja dragostea, pasiunea…. aiaiaiiiii :))

Aici vroiam sa ajung. Prietenul de mai devreme sustinea ca iubit ai atunci cand il iubesti (il citez-„ceea ce se intampla foarte rar”) si ca, de cele mai multe ori, este vorba de prieten si nu de iubit. Ne grabim, noi fetele, sa-i catalogam pe ei, „prietenii nostri” , drept iubiti. Prea multa usurinta…. bad girls!!!!!

Intr-adevar. Poate ca ne grabim. Aici trebuie sa-i dau dreptate. Eu am avut prieteni ( in viziunea mea) despre care nici nu stiam ca-i iubesc (in sensul ala😉 ). Nu mai zic de iubiti care niciodata nu mi-au fost prieteni….. Poate ca doar ne impunem sa-i iubim si atata tot.

Ne agitam atata sa avem iubit incat il „decoram” pe individ cu o medalie care de fapt nu o merita sau nu o vrea. Si asta doar pentru ca vrem noi sa avem asa ceva.

Despre amant nu mai zic nimic. Cand pronunt cuvantul asta ma gandesc inevitabil la suferinta. Este prea trist pentru mine sa vorbesc despre asa ceva asa ca declar si eu ca este un cuvant urat. Din pacate, nu este mereu un personaj cu care faci you know what …. Poate este iubit si el nu stie asta. Sau nu vrea sa stie.

 

Lasă un răspuns

