eu, acum

Iulie 14, 2009

A trecut atata timp de cand n-am mai scris aici …. mereu ma intreaba Florin cand mai scriu … Florin este unicul meu cititor. Baiat bun. Am avut eu ceva de „impartit” cu el dar a trecut….

Din martie si pana acum mi s-au intamplat atatea …. am implinit varsta cri(s)tica de 33 de ani, am depasit propriul record de dans –  5 nopti la rand -, am fost in Africa, am inceput o cura de dezintoxicare, am cunoscut pe cineva special…., mi-am cumparat haine de nu mai stiu pe unde sa le mai pun, mi-am schimbat putin serviciul, ascult si altfel de muzica, cumpar carti pentru copii, recitesc Eminescu, citesc Osho, drumul catre serviciu nu mi se mai pare o alergatura catre nimic, ci o plimbare in soare catre un altfel de acasa ….timpul pare ca trece altfel… intr-un mod cu totul si cu totul nou pentru mine. Calm. Si totusi…. de ce trebuie sa apara mereu ceva care sa ameninte toata aceasta calmitate?! De ce nu ma pot bucura pe deplin de toate astea?! De ce trebuie stropit totul cu lacrimi?

De ce ? …. De ce acum, de ce tocmai eu, de ce asa?

2 Responses to “eu, acum”

  1. Florin Says:

    Hei!

    La Multi Ani!
    Iti doresc sanatate maxima non-stop. De restul te ocupi tu.🙂
    Si afland din acest post ce ai mai facut (mai ales calatoria in Africa), abia astept sa ne intalnim si sa imi povestesti. Desigur, de ai si poze ar fi minunat.

    • rojotomate Says:

      Multumesc !

      Daaaa, nu stiu cand si cum pentru ca sunt bagata in tot felul de chestii ….am si poze, normal… poate ne vedem intr-o dimineata, dupa salsa, la Everest… sa sarbatorim 3 ani de salsa🙂 .. cum am facut anul trecut, remember … ce vremuri ….
      Pup !

Lasă un răspuns

