jumatate tu, jumatate nu….

August 5, 2009

….asa se numeste melodia mea preferata din acest moment …. cei de la Blanoz o canta. „jumatate tu, jumatate nu” …. a trebuit sa o ascult de vreo cateva ori ca sa pricep mesajul. Creierasul meu se pare ca e un pic adormit de atata salsa🙂 Oricum, de fiecare data am retinut urmatoarea idee – fericirea e in tine.
Si cum sunt intr-o perioada a vietii mele cand fac bilanturi, fac si desfac bagaje, ma infurii, ma calmez, urasc, iubesc, muncesc, lenevesc… normal ca mai si filozofez . Si am inceput : cum adica fericirea e in mine? dar de ce? de fapt, ce e fericirea? poti s-o atingi? chiar exista? … multe intrebari si putine raspunsuri. Si cum priveam eu tavanul si filozofam, primesc un telefon. ….” ok, am inteles” , „in septembrie plec„, „nicio problema„, „jumatate tu, jumatate nu...” Pun receptorul in furca (da, mai am inca fix !!!! ) si imi spun : ” ok, deci, fericirea e in mine si gata ” …… de ce atatea discutii ?!

3 Responses to “jumatate tu, jumatate nu….”

  1. Florin Says:

    Groaznica melodie. Inca mai sunt oameni care fac un asemenea zgomot?!?!?!?!?! Lumea nu a evoluat in 15 ani mai deloc. Si e vorba de probleme specifice indivizilor dintr-o societate asa zis moderna in care oamenii sunt manipulati. In fine, e o intreaga popologhie.

    • rojotomate Says:

      La inceput si mie mi s-a parut un pic ciudata, plus ca nu intelegeam mesajul🙂 dar … e normal ca dupa 3 ani de ascultat numai latino cu versuri de genul „me importas tu ,y tu, y tu y solamente tu” sa am probleme cu intelesul unei melodii pe care nu pot sa dansez salsa ….

      Asa ca .. te inteleg perfect. Eu mi-am propus sa mai ascult si altfel de muzica pentru ca m-am cam blocat de stilul asta facil si nu e bine deloc.

  2. Florin Says:

    Ce vroiam sa spun este ca aceasta melodie face parte dintr-o muzica de consum.

Lasă un răspuns

