coffee break

August 31, 2009

Mai e  un pic si se face un an de cand tot incerc sa ma las de cafea …. prima oara mi-am taiat portia scurt fara sa-mi anunt in vreun fel creierasul (sau ce o mai fi ramas din el). Dureri de cap, ameteli, frustrari….dar nu m-am lasat asa usor. am suportat eroic si prin aprilie, cand eram in Maroc, declaram ca merit si eu sa gust un pic de cafea de pe alte meleaguri chiar daca nu mai sunt o cafegioaica adevarata….mmmm, buna, foarte buna….. ce bine e cand simti gustul ala divin…. de la picul ala de cafea am ajuns la cani zdravene de cafea prin Madrid, dis de dimineata cand nu era nici tipenie de om….

Cand am ajuns pe pamant romanesc, am revenit si cu picioarele pe pamant…. dar sufletul meu plangea dupa rasfatul din vacanta…..ce sa fac, ce sa fac….m-am apucat sa beau o cafea amestecata cu o ciuperca. Ciuperca asta cica e o mare minune.Face doar bine. Te tine treaz. E si cam scumpa …. Ma rog, dintr-un viciu mult blamat devenise o cura de dezintoxicare :) treaba asta cu cafeaua …. N-a durat mult nici asta pentru ca mult anuntatul+fortatul+uratul concediu neplatit ma face sa fiu mai zgarcita…. asa ca am trecut pe cafea decofeinizata….

Ma fac ca beau cafea. Ca prin miracol, ochii se deschid, vad mai bine, motorasul merge si el, creierasul se face ca munceste…. e bine si asa…. si constiinta e si ea linistita ca nu-mi administrez otrava si nu ma omor cu mana mea… eu cred ca fac asa cu multe lucruri. Ma amagesc ca fac nu stiu ce dar de fapt eu nu fac mare branza. Ma pacalesc pe mine insami….

P.S. 1 Azi mama mi-a dat o veste.  A plecat in Grecia, in vacanta, fara sa ma anunte. Cica sa vad si eu cum e sa fiu luata prin surprindere. Adevarul e ca m-a surprins. Mi-a facut-o.🙂

P.S. 2 Tot sorbind cafea fara cofeina am dat peste un site dragut – www.coffechat.ro– il recomand femeilor…. barbatii s-ar plictisi plimbandu-se pe acolo….

One Response to “coffee break”

  1. Florin Says:

    Multumesc ca ca mi-ai spus de http://www.coffechat.ro sa nu intru vreodata pe el.
    In alta ordine de idei, eu am perioade cand beau cafea sau perioade cand nu beau cafea, in functie de toane. Perioadele astea la mine pot fi de cateva zile sau cateva saptamani. Singura diferenta intre ele este ca in perioada cand nu beau cafea, ma trezesc abia pe la pranz la servici si adorm mai repede acasa. :))

Lasă un răspuns

